• Tájékoztatás- Jelöltek sorrendjének sorsolásáról

Tisztelt Polgármester jelöltek! Tisztelt Helyi önkormányzati képviselő jelöltek! Tisztelt Nemzetiségi önkormányzati képviselő jelöltek! Tisztelt Választópolgárok! „A választási eljárásról” szóló 2013. évi XXXVI. törvény 160. §-a alapján a szavazólapon a jelöltek, illetve...

• 31. Kistérségi Borverseny Perkátán

A Duna-menti Szent Orbán Borrend Adony szervezésében immár 31. alkalommal került megrendezésre a Kistérségi Borverseny, ezúttal a perkátai Győry-kastélyban. Az elmúlt évek, évtizedek során hagyománnyá vált, hogy az egyesület tagságának gerincét adó, három meghatározó település...

• Kovácsné Bogó Katalin emlékére

A családja szomorú szívvel tudatta, hogy 2024. április 20-án, életének 82. évében elhunyt Kovácsné Bogó Katalin, Perkáta egykori szeretett pedagógusa. 2024. április 26-án, 15 órakor vesznek tőle örök búcsút a perkátai temetőben, polgári szertartás szerint. Őszinte fájdalommal...

2015. július 13. Szerző: perkata.hu Nincs hozzászólás

Francia-magyar-portugál gyermektábor

2015. július 5-én Perkátára érkezett testvértelepülésünk, Saint-Maximin gyermekcsoportja. Az idei évben, a 17 fős Saint-Maximin-i csoporthoz csatlakozott a portugál Figueiró dos Vinhos-i csoport 14 gyermeke is és két kísérőjük. A vendégek számára Perkáta Nagyközség Önkormányzata tartalmas programot igyekezett összeállítani.

A Perkátai gyerekek előadással köszöntötték őket, majd a közös pizzázás után discoval folytatódott az est. A diákok és kísérőik számára az iskolában tudtunk szállást biztosítani.
Hétfőn Székesfehérvárra utaztunk, megnéztük a főbb nevezetességeket, majd a Velence Korzóra mentünk fürdeni, ahol nagyon jól érezték magukat.
Kedden délelőtt Zánkára utaztunk három napra néhány Perkátai gyerekkel együtt. A nap további részét a Balatonban, majd a kalandparkban töltöttük. Másnap színes programokon vettünk részt és ismét volt lehetőség a fürdőzésre. Este a szálláson beszélgettünk, fényképeket készítettünk a külföldi diákokkal és közelebbről is volt lehetőségünk megismerni egymást. A hangulat remek volt, mindenki nagyon jól szórakozott. Csütörtökön délelőtt ellátogattunk Tihanyba, ezután Velencére mentünk, ahol mindenki kedvére strandolhatott, majd megérkeztünk Perkátára.  Pénteken Budapestre utaztunk, ahol megcsodáltuk a Parlamentet, majd turistabusszal megnéztük a látványosságokat. Ezután a Trófea étteremben ebédeltünk, majd ellátogattunk a Hősök-terére.
Szombaton előadást tartottak a Perkátai gyerekek számára, bemutatták országaik kultúráját. Tradicionális ételekkel, italokkal kínálták a gyerekeket és átadták az ajándékaikat. A Perkátai gyerekek videóval és meglepetéssel készültek számukra. Ezt követően hintóval megnézték a lovas napot, ami nagyon tetszett nekik, majd indultak vissza hazájukba. Nagyon szomorú volt a búcsúzás, megkedveltük egymást. Reméljük, hogy jövőre is részt vehetünk egy ilyen felejthetetlen héten és sok színes programban.
Köszönjük!

Fórizs Lilla, Gálosi Loretta, Gecseg Anna, Mészáros Réka

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

kategóriák: Ajánló

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.

Perkáta

Perkátai Polgármesteri Hivatal

2431 Perkáta, Szabadság tér 1.

Tel/fax: 06 (25) 507 570; 06 (25) 507 571

E-mail: hivatal@perkata.hu

A honlapon található cikkek, képek, dokumentumok Perkáta Nagyközség Önkormányzatának tulajdonát képezik. Bármiféle másodközlés kizárólag írásos engedéllyel lehetséges.