2017. július 31. Szerző: perkata.hu Nincs hozzászólás

A francia kaland

2017. július 8-án kora reggel indultunk repülővel Franciaországba. Mindenki  nagyon izgatott volt, mert a társaságból egy emberen kívül még senki sem utazott repülőn.

A szerencsés landolás után találkoztunk a vezetőinkkel, akik kisbusszal elvittek minket az Asterix Parkba, ahol nagyon jól éreztük magunkat. Este került sor a tábor megnyitójára, ahol megvendégeltek minket, és ajándékot is kaptunk. Ezután a szállásunkra mentünk, ahol kempingeztünk, de volt olyan nap, amikor családoknál aludtunk.

Vasárnap az Oise folyó partján piknikeztünk és különböző játékokat játszottunk az ismerkedés jegyében, majd délután megnéztük az apátságot, és a bombatámadási múzeumot.

Hétfőn a közeli kőbányát néztük meg, majd kézműves foglalkozáson követ faragtunk. Ezt követően egész délután az iskola tornatermében játszottunk, nagyon elfáradtunk.

Kedden Párizsba látogattunk, ahol egy buszos városnézésen csodálhattuk meg a látványosságokat, illetve közelről láthattuk az Eiffel-tornyot és a Notre-Dame-ot.

Szerdán a chantilly-i kastélyt és lovardát látogattuk meg, ahol rengeteg lovat tartanak a mai napig. Délután sor került egy hangversenyre, melyen a perkátaiak kimagaslóan jól szerepeltek.

Csütörtökön lehetőségünk volt Saint-Maximin bevásárlóközpontjaiban vásárolni.

Pénteken délelőtt megnéztük Franciaország nemzeti ünnepére szervezett felvonulást. Vegyes csapatokba rendeződve pétanque-ot játszottunk, majd este lampionos felvonuláson vehettünk részt, melyet tűzijátékkal zártak.

Szombaton, az utolsó napunkon Senlis-be látogattunk, ahol megnéztük az ottani templomot, a maradék időnkben pedig vásároltunk. Ezután elvittek minket a repülőtérre, ahonnan este hazarepültünk.

Ezúton szeretnénk megköszönni a perkátai önkormányzatnak és iskolának a lehetőséget, továbbá Berényiné Takács Dóra és Kovács Tina Erika tanárnőknek, hogy elkísértek minket erre az egy hétre.

Kovács Esztella, Krizsány Zsuzsanna

FB_IMG_1501409626818

kategóriák: Ajánló

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.

Perkáta

Perkátai Polgármesteri Hivatal

2431 Perkáta, Szabadság tér 1.

Tel/fax: 06 (25) 507 570; 06 (25) 507 571

E-mail: hivatal@perkata.hu

A honlapon található cikkek, képek, dokumentumok Perkáta Nagyközség Önkormányzatának tulajdonát képezik. Bármiféle másodközlés kizárólag írásos engedéllyel lehetséges.