Polgármesteri Hivatal működése a veszélyhelyzet alatt
Szeretném Önöknek bemutatni a nehéz időszak alatt az intézmények működését, hogy az esetlegesen felmerülő ügyeiket intézni tudják.
A Polgármesteri Hivatal munkatársai dolgoznak, néhányan home office-ban, de a többség a hivatalon belül a rendes feladatát végzi vagy egyéb most felmerülő problémákban segít. A hivatal épülete az anyakönyvi ügyintézést leszámítva az ügyfelek elől zárva van, tájékoztatáskérés céljából az alábbi elérhetőségek egyikén keresse meg hivatalunkat:
– e-mailen: hivatal@perkata.hu;
– elektronikus önkormányzati ügyintézés portálon: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
– telefonon: 06 25/507-570
Amennyiben mégis ügyet szeretnének intézni, akkor a hivatal ajtón levő szereplő kiírások szerint két formában tudják. A bejárati ajtónál kihelyezett postaládába tudják bedobni napszaktól függetlenül az írásos dokumentumokat. Ha pedig mégis személyesen intéznék az ügyüket, akkor az a bejárattól jobbra levő második ablakon lehetséges az egyébként békeidőbeli hivatali fogadási időben. Jelenleg a lakcímbejelentések a leggyakoribbak az ügyintézések közül. Az ablak a polgármesteri iroda egyik ablaka, amelynél az ügyintézés némileg védi mind a munkatársat, mind az ügyintéző polgárt.
A járási hivatal ügysegédi fogadónapja a veszélyhelyzet alatt szünetel, formanyomtatványokat a perkátai polgármesteri hivatalban tudnak kérni, járási ügyintézőnket az alábbi telefonszámon érhetik el, osztályainak elérhetőségeit pedig a linket megnyitva láthatja.
- járási ügyintéző: 06 25/795-710
- https://dunaujvaros.hu/fejer_megyei_kormanyhivatal_dunaujvarosi_jarasi_hivatal
Ha bármiben tudunk segíteni, kérjük jelezzék! Vigyázzanak magukra!
Perkáta, 2020. március 24.
Somogyi Balázs