• Felhívás!

    Folyamatosan fogadjuk, – a tervezett időpont előtt, legkésőbb egy héttel – a kiállítási emlékeket, valamint alkotásokat! Keressenek bennünket bizalommal! Személyesen a Győry-kastélyban, a nyitvatartási időben, illetve az alábbi telefonszámon: 06-25/889-102 Kapcsolattartók: Lászlóné...

  • Hőségriadó

    Vigyázzunk magunkra, vigyázzanak egymásra! Hétfő nulla órától csütörtök éjfélig harmadfokú hőségriasztást rendelt el az országos tisztifőorvos. Harmadfokú hőségriasztást akkor rendelnek el, ha a napi középhőmérséklet legalább három egymást követő napon eléri a 27 Celsius-fokot. Hasznos...

  • Köszönetnyilvánítás!

    Tisztelt perkátai lakosok! Köszönöm mindenkinek, aki élt alkotmányos jogával és részt vett a szavazáson. Minden képviselőtársam munkájára és együttműködésére számítok, azokéra is, akik nem engem vártak polgármesternek. Remélem, hogy a képviselőtestületi ülések továbbra...

2022. április 7. Szerző: kastely Hozzászólások kikapcsolva

Ügyintézés digitálisan

A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) előtérbe kerültek a
biztonságos digitális kommunikációs csatornák. Az ügyfelek
ezáltal személyes megjelenés nélkül, egyszerűen, gyorsan és
biztonságosan intézhetik adóügyeiket.

A NAV-nál már jó ideje szinte minden elektronikusan is intézhető,
ehhez a magánszemélyeknek mindössze KAÜ-azonosításra
(ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos
azonosítás) és KÜNY tárhelyre van szükségük. Az elektronikus
ügyintézés és kapcsolattartás amellett, hogy biztonságos,
jelentősen gyorsítja is a kommunikációt az ügyfél és a hivatalok
között. Nem kell sorban állni a postán sem egy irat átvételénél,
sem a válasz feladásánál. Ha valakinek még nincs ügyfélkapuja,
tanácsos mihamarabb regisztrálnia, amit a NAV bármelyik
ügyfélszolgálatán, a kormányablakokban, a kijelölt postahelyen
vagy akár a külképviseleteken is megtehet, illetve akinek
elektronikus személyi igazolványa van, az a magyarorszag.hu [1]
oldalon személyes megjelenés nélkül is regisztrálhat.

E-mail küldésekor nem lehetséges a biztonságos és hiteles
azonosítás, ezért ügyet intézni e-mailben nem lehet. Érdemes
helyette az ePapír szolgáltatást választania  https://epapir.gov.hu
[2] oldalon, amihez ügyfélkapus azonosítás szükséges.

Kényelmes és gyors még az Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző
Rendszer (ÜCC) használata is.  A telefonos ügyintézéshez mindössze
egy ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) vagy részleges kódú
telefonos azonosításra van szükség. Ügyfélazonosító-szám
legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazással https://onya.nav.gov.hu/#!/login  [3]
igényelhető a TEL-nyomtatványon. Az ÜCC a 06-80/20-21-22 számon
ingyenesen hívható a konkrét ügyek intézéséhez. Általános
tájékoztatás pedig a hivatal Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon
kérhető.

Levél is küldhető a hivatalnak papíralapon, a NAV Fejér Megyei
Adó- és Vámigazgatósága, 8002 Pf. 345. címére postázva.

Az e-ügyintézésről a NAV honlapján https://www.nav.gov.hu/  [4] a 32. számú, _a telefonos
ügyintéző rendszerről a 33. számú információs füzetben
_olvasható további információ.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Fejér Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Mártonné Beke Éva

kommunikációs referens

8000 Székesfehérvár, Mátyás Király krt. 4. A épület

2022. április 7.

Tel.: (06 22) 530-810

Mobil: (06 30) 983-5661

www.nav.gov.hu [5]

Keressen minket Facebookon is!

https://www.facebook.com/NAVprofil [6]

 

kategóriák: Ajánló

Perkáta

Perkátai Polgármesteri Hivatal

2431 Perkáta, Szabadság tér 1.

Tel/fax: 06 (25) 507 570; 06 (25) 507 571

E-mail: hivatal@perkata.hu












    A honlapon található cikkek, képek, dokumentumok Perkáta Nagyközség Önkormányzatának tulajdonát képezik. Bármiféle másodközlés kizárólag írásos engedéllyel lehetséges.